【You Beauty脫毛評價】專業激光脫毛 徹底同毛毛講byebye

炎炎夏日☀️??

對女生嚟講當然係短裙仔、熱褲、熱背心、bikini?出動嘅時候?

但係想於人前展現完美白滑肌膚

又唔想身上毛毛盡現他人眼前引起尷尬?

當然要先徹底同毛毛講拜拜?

由於人體肌膚都係比較敏感同幼嫩

我當然會選擇有質素?同信心保證?嘅專業脫毛中心為自己變靚啲?

仲記得以前年紀輕輕嘅我,一直都擔心激光脫毛會好痛,又擔心出嚟效果未如理想,所以一路都習慣自己剃毛。日積月累之下唔單止對皮膚造成刺激,仲令到毛孔變得粗大,就連鬚根都出曬嚟,真係對外觀造成影響?


最近我就比較過市面唔同嘅脫毛中心療程嘅評價

俾我開心大發現到?

位處於鬧市尖沙咀美麗華商場嘅

?【You Beauty】?

唔單止交通便利 而且環境一流

啱晒一眾靚靚放工後或行街嘅時間隨時預約療程,非常方便


對【You Beauty評價】:第一印象~

踏入設計時尚 整潔明亮嘅【You Beauty】

做足衛生防疫措施俾到我一種安心專業嘅評價

接待員及治療師均親切有禮亦具專業知識

會先耐心向我詳細講解整個激光脫毛療程需要注意事項⚠️

再為我檢查皮膚狀況了解肌膚水份度是否足夠

確保我適合進行激光脫毛療程、對脫毛過程完全了解,與我建立良好溝通先會正式開始療程

期間亦完全無向我硬銷任何療程?

令我可以零負擔享受呢次嘅脫毛經驗

治療室亦都寬敞明亮 乾淨衛生

所以我好放心?將自己嘅皮膚交俾佢哋處理


You Beauty】所採用嘅先進儀器運用

808nm激光脫毛技術?

波長特別切合東方人皮膚

能有效深入毛囊根部,針對性改善黑色素吸收

✔️直接高效摧毀毛髮生長點,不會造成刺激,不

傷皮膚

✔️有助萎縮毛髮,令細胞失去再生功能

✔️毛孔會因萎縮而變小,皮膚不但唔會變得粗糙,反而變得光滑細緻

✔️約1週後:毛髮開始脫離細胞,被推至接近皮膚表面

✔️約2-3週後:毛髮自然連根脫落

✔️只要定期重覆療程,即可令毛髮生長速度減慢變少,長效保持肌膚白滑幼嫩?

對【You Beauty評價】:激光脫毛過程~

今次我試做【You Beauty】激光脫毛療程,主力針對小腿?部位。治療師會先喺脫毛部位進行清潔殺菌,又細心為我檢查毛髮長度,如有需要會替客人進行修剪毛髮,服務貼心?

係脫毛嘅過程中完全無痛,我只感覺到微微溫暖。治療師非常溫柔細心,會確保我無任何不適,手勢純熟又專業,完全打破一貫激光脫毛療程就係痛嘅評價。

治療過後,待肌膚冷卻,治療師就會喺脫毛部位塗上具有鎮靜、保濕?功效嘅冷凍?凝膠,有效為我鎮靜及舒緩肌膚,感覺放鬆,對You Beauty評價:抵讚?

而最重要係整個脫毛療程既快捷又有效率,只需15-20分鐘左右就完成,絕對適合一般生活繁忙嘅都市女性。

對【You Beauty評價】:過程後服務~

治療師亦貼心提點到,激光脫毛療程過後要避免喺陽光☀️下曝曬或照射太陽燈。如果需要進行日間活動?,就應該塗上SPF 30或以上嘅防曬產品。而且始終呢個激光脫毛療程屬高能量,所以療程過後都需要多加注意,勤力為皮膚保濕?,以免造成痕癢不適,減低毛囊發炎風險。於脫毛位置,要避免使用果酸性、酒精或刺激性嘅產品。仲要盡量避免做大量排汗嘅運動或焗桑拿♨️

治療師更大方向我分享激光脫毛嘅貼士,激光脫毛並唔係只做一次療程就可以完成。各個身體部位會有差異,通常需要4-6次療程先可去除明顯黑色毛髮。因為激光只能將處於生長期的毛髮破壞,每次大約除去3至4成的明顯黑色毛髮,所以如果購買嘅療程可以做到「不限次數」嘅話就變得非常重要?!今次真係長知識,令我受益不淺,售後服務評價:溫馨貼心。

激光脫毛療程過後,肌膚真正做到即時白滑?,徹底清除小腿位置毛髮,仲有效為我收細毛孔❗️最重要係皮膚唔會有乾燥、紅腫、敏感等不適現象。雖然只係做咗一次療程,但已經即時見到效果,肌膚變得細緻幼嫩?,淨白度明顯有所提升?❗️即使過咗1星期,都見唔到有新生毛髮,生長速度明顯有所減慢及變幼!大大改善咗我小腿嘅鬚根問題,黑點都無咁明顯

最開心嘅係,最近出街連身邊朋友都留意到我嘅小腿變得又白又滑,仲問我有咩秘訣添?,我就當然同大家齊齊開心share


今次喺【You Beauty】完全係輕輕鬆鬆、極速變靚啲,可以體驗到如此高質嘅享受同服務,真係非常驚喜?❗️最重要係零hard sell、明碼實價、既安全又專業,而且不限次數、沒有隱藏式收費,絕無取巧,真心值得推介?

【You Beauty】所提供嘅激光脫毛療程除咗360度小腿之外,仲有其他身體部位可供選擇,包括:360大腿?、上/下手臂?、腋下、上/下半腹、肚臍周邊、上唇、下巴、額頭邊、後髮際、比堅尼、V-Line兩邊、手背、腳背、手指、腳指及膝蓋等。

而且【You Beauty】仲提供一系列面部/身體療程選擇㗎?。除咗大家都熟悉嘅PICO皮秒袪斑嫩膚療程、HIFU立體輪廓等等,仲有可以為各位靚靚們增肌減脂嘅肌緊 30 療程、STA輕鬆減腩療程、KO肩頸痛症療程等等,應有盡有。真正提供一站式優質服務,助妳輕鬆變靚啲?

想今個夏天,脫離毛孩系列,展現完美白滑肌膚、零尷尬,當然無難度。想知道自己是否適合激光脫毛療程,大家都快啲去@you_beauty_hk 免費預約一對一專業諮詢啦!

了解更多

www.youbeauty.com.hk/

?詳細地址:尖沙咀彌敦道 132 號美麗華廣場 A 座 808-809 室

#Youbeauty #ChooseHowYouLook #激光脫毛 #永久脫毛 #比堅尼脫毛 #1次收費 #終生保養 #不限次數

About Post Author

Leave a Reply