來自韓國性價比高【VT 超級玻尿酸系列護爽水+乳液】

我嘅肌膚一向比較容易流失水份,所以一踏入秋冬季節?,當然更加注重肌膚保濕?

一直都知道韓國??品牌《#VT 》保濕補水效果好好?,而且性價比高。品牌宗旨著重簡約、環保,所以配方均採用天然原料,今次我就試用【VT 超級玻尿酸系列護爽水+乳液】

⭕ 蘊含超級玻尿酸G:H8➕8種玻尿酸複合物,當中所含不同大小的分子能有效針對性地改善不同肌膚層面問題,修復受損屏障,保濕因子能更快更有效滲透到肌膚底層,為肌膚增強防禦能力。

⭕️ 天然溫和配方、無添加:含17種氨基酸,弱酸性PH值,不刺激皮膚,令我可以安心使用?

⭕️ 含豐富植物萃取以及多種植物精油:能即時滋潤修護肌膚,舒緩肌膚因缺水而乾燥,水油不均衡等問題,令肌膚瞬間回復亮澤?

【VT 超級玻尿酸護爽水/乳液】有淡淡海洋清新香味?,質地清爽,唔會有立黐黐感覺。由於有強效滲透力,使用後即時趕走乾燥感,感覺肌膚瞬間飲飽水?,回復光澤透亮?‍♀️。而且補濕鎖水功效顯著,即使用後一整日肌膚仍然感覺滋潤,依家連日常上妝都更加貼服?

如果要達到最理想深層保濕鎖水效果,可以好似我咁同時配合護爽水、乳液一同使用? 。想搵性價比高護膚品嘅靚靚們,千祈唔好錯過啦?

✅敏感肌適用

✅適合早晚使用

?銷售點:各大莎莎

#VTHK #莎莎獨家代理 #sasahongkong

#VT超級玻尿酸 #藍色水乳 #護膚 #水乳

#四季必備 #保濕 #補水 #補水神器 #ad

@vtcosmetics_official

Sasa Hong Kong 莎莎香港

About Post Author

Leave a Reply