好用VDL胭脂掃

工欲善其事,必先利其器

對於不是太精於化妝的姊妹們, 投資一些質量好少少的化妝掃其實會令整體效果好好多, 粉底掃和眼影掃因人而異, 就我平時來說我也不覺得一定要粉底掃或者眼影掃先可以完成件事, 有些眼影用手指就可以blend 出美麗的效果, 但如果是胭脂的話我還是建議用一些不大不小,毛質豐厚, 抓粉力強的胭脂掃才是良策, 這支150蚊的vdl化妝掃就是一個好例子,它的大小就是一個胭脂所要涵蓋的位置,看看:

也不會有甩毛的情況, 抓粉力高的好處是你不用沾太多胭脂已經夠上色, 不會成為馬騮屎忽

小貼士: 放胭脂在顴骨稍高的位置可以令面型拉長喔

About Post Author

8 Comments

shu uemura武士刀眉筆!!!!
加kate 2號色眉gel
眉gel optional 但shu 支眉筆真心好用呀!!!!!

budget 幾多?canmake細細支質量都好好under 100,貴少少我呢支Vdl就150,再貴d就而家開左too face,佢既掃勁靚呀,但溫馨提示唔好sheshido,唔好用,毛不夠豐厚

Leave a Reply