將口罩肌「吸」走

大大話話都戴了口罩接近一年啦,就算平時唔多生暗瘡的我,皮膚都開始頂唔住。護膚的兩大要決係先清潔、後補水。唔好好做好清潔,皮膚搽幾多野都未必吸收得到,所以我決定去BeauMe做Hydropeel療程,將毛孔的污濁野一次過KO!

到BeauMe後,職員會先幫我量度體溫,再填寫返健康申報表。係等待的時間,職員更送上靚靚的花茶等大家可以做療程前先放鬆心情。

療程房間乾淨企理,環境都好舒服。換好浴袍就可以訓上療程床準備做Facial了~~

治療師先幫我仔細咁幫我落妝同埋洗面,手勢專業,按面時舒服。之後會幫我會做簡單的Peeling軟化角質層。

近排的皮膚除了整體變得暗黃,就連下巴同鼻翼位置都生了唔少粉刺同埋瘡瘡。個吸頭的力度啱啱好,係釋放果酸美容液去角質,同時用吸力吸走毛孔內的油脂污垢,幫皮膚做個Double Cleansing。

治療師更幫我係比較容易出油的T-Zone同埋下巴做重點改善,將阻塞的毛孔立即變返暢通。

為了證實儀器的功效,我請治療師幫忙請理下巴的暗粒。將吸頭放係暗粒上唔洗10秒,本身有暗粒的位置已經「夷為平地」,真係好利害!

做完吸吸機的步驟,睇返個樽污糟水,都真係幾恐怖!好多粉刺係上面飄浮住 (無眼睇)

將臉頰整體清潔後,就會敷返個保濕的面膜去為皮膚補補水,同埋鎮靜返皮膚。

完成療程後,唔只暗粒少咗,就連膚色都無咁暗黃。除了每個月做一次深層清潔療程,但大家都唔好唔記得每星期係屋企自己都要做1-2次的產品去角質哦!

派冰糧 派冰糧 | 宜家用[SABINAHO926]去BeauMe預約Hydropeel療程,就可以用$288試做一次 (原價$780)

唔夠?只要係我的朋友粉絲們,大家可以做一次免費療程(//∇//) BeauMe會根據大家皮膚情況,送您一次適合的療程!快D係Facebook inbox佢哋問下啦!

———————————————————————
雖然療程由BeauMe提供,但我真係鍾意呢個Treatment先會打以上的分享哦!
| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

About Post Author

Leave a Reply