德善健康管理

鐵人媽媽唔易做!平時返工已經夠忙,返到屋企仲要打第二份工,照顧兩個小朋友同處理功課,精神狀態變得好繃緊,個人真係好攰又虛弱!女人想身體好, 中醫調理、健康飲食、適量運動真的缺一不可!  德善健康管理 係一間健康管理中心,首創二師會診服務及體適能訓練幫助不少有健康問題的都市人,今日就搵佢地幫下手!

 

1. 營養師健康評估︰了解我的身體狀況、生活及飲食習慣,然後設計專屬飲食餐單同建議俾我,感覺好PRO好貼心,由內到外照顧我所需?

 

2. 中醫診症及理療︰醫師說我因長期睡眠不足、身心操勞,導致氣血循環不暢通,腎虛肝熱,故此建議我內服中藥調理身體,同時幫我安排了溫灸治療。透過外敷秘方中藥酒,以火療滲出熱力,配以拔罐袪風排濕,調理體質,治療後我感覺暖笠笠,舒緩咗疲累感。

 

3. 體適能運動指導︰教練一對一指導我做TRX,幫我全方位舒展全身肌肉,而且拉筋可以放鬆心情,成個人鬆晒,又充滿活力?

 

好欣賞德善健康管理嘅「二師會診」整全性服務❤,中醫配合營養師因應個人體質、飲食習慣、身體狀況去全面調理身體?,生活幾忙都要對自己好啲㗎?

 

如果你都想試,就即刻click入http://bit.ly/2UEPOkm登記免費體驗啦!

 

#德善健康管理 #二師會診 #中醫師 #營養師 #體適能教練 #中醫理療 #全方位體重管理方案 #體重管理 #減肥瘦身 #痛症舒緩 #健康 #hkblogger #hkinfluencer #hkkol #BeautyBlogger #nataliepang

About Post Author

Leave a Reply