改善脫髮 | 親身試用日本防脫DRZERO

一起解決脫髮問題吧

 

愛自己

LOVE YOURSELF

 
 
 

以前細個覺得甩頭髮一定唔關我事啦,應該只有中年大肚腩既叔叔先會甩頭髮架啫…點知,踏入中女之年,我發覺我嘅髮際越來越稀疏,條馬尾越來越幼(注意,我以前條馬尾粗到係會整斷橡膠同整爛髮夾)。

脫髮問題有好多原因,例如生活壓力,環境污染,生完小朋友賀爾蒙轉變等等。點都好啦,脫髮問題,從來只有自己先咁覺。所以要愛自己多啲,唔好等到個問題越來越明顯,越來越嚴重先去處理。因為如果毛囊一旦收縮同死亡,到時做咩都冇得救。

係我試左好多市面上防脫髮產品,平平貴貴都有。有啲開始時好work,但用用吓又冇咩料到。終於有次行街亂買嘅情況下,俾我搵到隻好野。

DRZERO

日本防脫育髮

DRZERO

DRZERO起源於美國,由美國研髮團隊用左18個月時間,根據男女不同脫髮原因而調配配方。再經由日本研究室改良測試,變為專門解決亞洲人頭髮問題的專業洗護品牌。產品選用瑞士獲獎的科研成份,結合現代科技醫學技術,清「零」 現代人的頭髮煩惱。

由於男女脫髮成因不同,因此DRZERO特別研制及推出男士專用系列及女士專用系列。每個系列有洗頭水,護髮素同精華素。質地清爽,一整日頭髮唔lup,維持蓬鬆。變相睇落頭髮都多左 🙂

預防勝於治療。一定要盡早搵到適合自己嘅防脫髮產品。

三大技術

Why DRZERO is effective

1. Redensyl
瑞士獲獎科研成份,曾在2014年in-cosmetics獲得銀獎,並連續兩年獲得該大會的創新獎。REDENSYL可以喚醒和激活頭髮毛囊乾細胞,平衡頭髮的生長週期,讓頭髮在生長期時生長地更快,並延長頭髮在脫落期的壽命,減少頭髮脫落。REDENSYL安全無害,不會干擾賀爾蒙,長期使用也不會對人體產生影響和依賴性。

2 复合配方
「防脫育髮」並不能單靠一種成份解決,而是需要全方位的調治。DRZERO的復合配方可以促進頭皮血液循環,消炎抗菌、補充頭髮氨基酸、含玻尿酸滋潤乾燥頭皮、保護頭髮免受PM2.5和香煙等環境污染及其他多種功效。另外針對男女不同脫髮原因,額外加入抑制男性頭皮過度分泌的油脂和平衡女性荷爾蒙的成分從「內到外」為頭髮提供全方位的保護。

3. LIPOSOME納米膠囊技術
LIPOSOME原本是應用在靶向藥物上,以治療癌症患者的先進醫藥技術。DRZERO把這項技術投放在防脫育髮的領域上,把有效成份按科學配比地封進每顆LIPOSOME納米膠囊,讓有效成分的配比保持一致,不會因攪拌不勻和其他因素,影響「防脫育髮」的功效。LIPOSOME納米膠囊還可以保護有效成份不會被空氣和水份稀釋,且其極強的滲透性,可將成分直送頭髮毛囊,大大增強吸收率。

 

個人試用總結

Personal Sharing Summary

DRZERO係市面嚟講,做得比較出色嘅係,佢地有好強嘅科研實證。比係市面一味用名星做廣告效應,DRZERO走日本高效路線。坦白說,作為消費者,你寧願你嘅錢花係廣告上面定花係產品成份上面﹖

 

改善脫髮問題,唔係一朝一日嘅事。DRZERO隻洗頭水一啲都唔lup,令我有恒心一路用落去。用左大概3-4星期,洗完頭,渠口位個撮頭髮越來越少,代表我甩嘅頭髮亦都越來越少。我個心開始就踏實左。所以希望咁有耐性睇完呢篇長文嘅你,都可以搵到適合你嘅產品。

 

日本DRZERO
1️⃣ 防脫洗頭水(400ml) $188

2️⃣ 防脫護髮素(400ml) $188

3️⃣ 防脫精華素(60ml) $288

4️⃣ 防脫旅行裝(一套三件) $108

如需購買,請Whatsapp 我地☎️: 5287-2788

 

如有興趣同我地交流,記得follow我地同留意每星期嘅FB LIVE呀。

re:Beaute
FB: www.facebook.com/rebeauteblog/
IG: instagram.com/rebeautehk2018
Website: rebeaute.hk
Whatsapp☎️: 5287-2788

 
 

 

About Post Author

Leave a Reply