植村秀皇牌潔面油??

如果budget有限,只能買一隻植村秀既產品,揀佢既皇牌潔面油啦。卸妝係潔面最重要既步驟,一啲都唔可求其。尤其係日日化妝,徹底缷妝係非常重要。防水妝都落得好乾淨。用完塊面乾爽。仲有唔同既護膚功效。不過個人覺得,卸妝油係塊面停留30秒左右,護膚功效唔太明顯。但最起碼佢缷妝夠強力之餘唔太傷皮膚??

份sample有齊潔面油,base,粉底。店員好有心機同我試色,等我試下佢既粉底易唔易甩再同大家報告。

#No1缷妝油

#植村秀皇牌

#ShuUemura

About Post Author

7 Comments

我都係shu uemura缷妝油後爆瘡既人,真心唔夾,當時我用綠茶缷妝油,之後用fanclub,甚至cheap cheap biole缷妝油都無事,所以真係睇人

我有一個慘痛既經歷要share, 2年前我聽人講 shu uemura 既卸妝好work, 於先買左一支黎用。可能用法不當??洗完面後過水吾乾淨,2個星期後我的皮膚開始岀現敏感,滿面紅晒,重不停爆石頭瘡??我跟住要睇皮膚科醫生?‍⚕️,點知醫生開左一d含有類固醇既藥膏令我既皮膚變得更薄,比之前更敏感,皮膚一直到現在都吾算太穩定。後來先知shu uemura 既缷妝油系礦物油,比較容易倒塞毛孔??,所以要過多幾次水先可以確保礦物油不會殘留面上。所以大家用既時候要注意啊!

如果想試新野,都係攞下啲sample嚟試吓先。不過皮膚都係因人而異,大家都要留意啊

Leave a Reply