消暑健康飲品

呢幾日天氣好熱呀,落一落街30分鐘都全身濕晒又熱又口渴,當然要飲返杯夏日飲品消消暑!

見到我是酸奶君好多朋友介紹,之前一直都想飲但係唔近我,好開心早排屋企附近開咗間,當然即時試吓?

我是酸奶君以酸奶為主,用不同水果或食材配搭出多款飲品。新出2款夏日飲品有:

益生荔枝君:飲落有啖啖荔枝肉,一路飲一路有爽甜荔枝肉食,味道清甜好飲


益生檸檬君:有好重檸檬味仲有幾片新鮮檸檬,飲落微酸好醒神。

2款都有淡淡酸奶味,水果味道又唔會太搶,好飲又健康!

#我是酸奶君 #酸奶控 #乳酪控 #益生荔枝君 #益生檸檬君 #乳酪 #健康飲品 #健康美味 #腸道健康 #相機先吃 #yogurt #嚼着喝的好酸奶 #嚼著喝的好酸奶 #飲食日記 #酸奶飲品 #健康好喝 #觀塘廣場 #觀塘飲食 #觀塘美食 #觀塘門市 #食食食 #飲料 #減肥 #酸奶块 #消暑解渴 #hklifestyleblogger #hklifestyle #drinkfresh #hkmicroinfluencer #hkfoodbloggers

 

About Post Author

Leave a Reply