瘦身補濕一take 過

有時沖完涼都會搽返啲潤膚露,但係就會見到某啲部位仲係肥,還有橙皮紋? 我想反正都要搽,如果有一支可以瘦身的潤膚露就好了。

終於俾我搵到馬來西亞??香氣瘦身精華液FAIRY DUST 2.0☺️可以幫肋去水腫、燃燒脂肪、抗皺去紋,仲有美白補濕功效!FAIRY DUST 第二代加入維他命E更加温和,也加强燃燒脂肪和去水腫效果。

每日2次洗澡後用?只要係想改善的地方搽上FAIRY DUST 2.0 ,再用3D鑽石切面滾輪按摩器按摩就得,感覺好似做人手按摩一樣很舒服?精華液有淡淡香味,很快被皮膚吸收而且不黏膩。用左皮膚滋潤有光澤,除左橙皮紋淡左仲見到瘦左添??而且一支就可以瘦全身好方便啊!

 

BASIQ Global

 

#basiq #basiqhk #FairyDust #FairyDust網紅推薦 #瘦身 #水腫 #燃燒脂肪 #抗皺去紋 #美白補濕 #3D鑽石切面滾輪按摩器 #燒脂  #去橙皮紋 #香氣瘦身精華液 #瘦身精華 #橙皮紋byebye #瘦全身 #減肥 #3d鑽石微雕美體儀 #按摩器 #舒服 #fit #fat #fatburn #hkbeauty #hkbeautyblogger #hkinfluence #hklifestyleblogger #lifestyle #madeinmalaysia #keepburning

About Post Author

Leave a Reply