益菌抗敏新體驗,口罩肌No way!

我近排經常要出去工作,帶口罩時候長左,加上天氣潮濕悶熱,皮膚變成口罩肌,經常泛紅和出油,令細菌滋生,過度清潔又會越洗越乾越傷,乾裂皮膚細胞空隙更易令害菌再入侵,所以皮膚都需要益菌去打仗架,抵抗害菌不斷入侵,預防肌膚濕敏。

KORRES 是希臘第一結合天然及科研的品牌,我用緊潔面,黃豆份量起到豐盈mousse 益菌泡泡,益菌潔面同時抗敏添,肌膚形成益菌屏障,迅速舒緩降敏,急救口罩肌,市場上很少有補充益菌的護膚品,難怪這支潔面全球已經售出1千萬支。

豐富益菌的KORRES 乳酪益菌急救面膜一樣咁好用,有興趣可睇下我之前的介紹 :https://www.instagram.com/p/B5Cl5CXjbWh/?igshid=1bdehb4fjnqe2

好興趣可以去萬寧睇下,呢到仲可以download coupon! 

www.korres-asia.com/coupon

直接去KORRES website買來試! .

www.korres-asia.com .

About Post Author

Leave a Reply