私密泡泡の物語

每個月M到個幾日,加上近排又熱又濕的天氣,唔只係痴粒粒,仲好容易焗到生粒粒,真係十級唔舒服(。ì _ í。) 咁啱見到護舒寶特意為女士經期護理而設計出:全港首款「氨基酸私密肌泡泡」,想做乾淨寶寶一定要試下!

經期一黎就成個星期,由朝「UP」到晚真係好難頂!「護舒寶 氨基酸私密肌泡泡」加了由日本研發的氨基酸,可以好温和咁清潔敏感的私密部位,洗走殘留的經血,解決殘留的黏膩的M Come感覺。

佢的pH值同經期間的私密肌相近,比一般的沐浴露更加温和,加上產品不添加 MIT,皂基,同埋香精等刺激成份,令私密部位係Special moment有適合的保護。

市面上現有的私密清潔產品,都需要加水搓至起泡。「護舒寶 氨基酸私密肌泡泡」只要輕輕一按瓶身,就可以輕易吱出温和的綿密泡泡。

護舒寶Whisper 氨基酸私密肌泡泡
Facebook專頁:www.facebook.com/Whisper.HongKong/

——————————————————————————–
雖然產品由護舒寶提供,但我真係鍾意先會打以上的分享哦!
| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

About Post Author

Leave a Reply