粉紅主題美容院

我都好耐冇做facial,皮膚都差咗?見到美容院開返,當然即時要去急救吓皮膚。

今次我去 #銅鑼灣 的LE V BEAUTY,全間美容院都係我最喜愛的粉紅色裝修?充滿少女味,一入門口要換上紙拖鞋同消毒??。

之後做肌底分析,見到我的皮膚有缺水同敏感問題?所以為我做Magic Cosmos #太空新肌儀 ,利用等離⼦傳導科技,激發細胞免疫及自生修復力,消滅皮膚上的細菌?同有害物質。特別適合 #濕疹 、#玫瑰座瘡 、#敏感暗瘡肌。

Magic Cosmos 太空新肌儀特點:

✨從根源改善暗瘡,紅腫炎症、黑頭粉刺

✨激活真⽪膠原,收細毛孔,淡化皺紋

✨嫩膚美白,分解黑色素

✨提升2000倍驚⼈滲透⼒,令護膚品注入肌底

✨量膚定制精華,調配自己獨有精華

✨無入侵性,無創傷

療程首先清潔皮膚,之後做針清,再用儀器激活細胞,加埋為我定制的精華導入肌膚,敷埋面膜後就完成。過程暖暖地無不適感覺,完成後見到皮膚充滿水份同活力,暗瘡印淡了,整體皮膚都亮白咗?

最後係咁靚嘅環境下飲杯養生茶☕️感覺好relax!

LE V Beauty

LE V Beauty:

?地址:銅鑼灣羅素街8號英皇鐘錶珠寶中心23樓全層

#MagicCosmos #FDA認證 #LEVBEAUTY #敏感肌 #痘痘 #戴口罩 #重建真皮 #淨化肌底 #膠原再生 #殺菌消炎 #修復細胞 #皺紋 #緊緻皮膚 #暗瘡肌 #粉紅控 #美容情報 #護膚分享 #美容院 #臉部保養 #年輕肌膚 #hkbeautybloggers #facial #hkbeautyshare #hkbeautyblog #hkinfluence

About Post Author

Leave a Reply