紐崔萊 維他命多寶營養片, 奧米加三脂肪酸

[健康注意] Nutrilite紐崔萊維他命及Omega3想知好唔好看我小分享

 

香港人飲食同埋作息時間唔定時,但都要留意自己健康好唔好,所以我食緊紐崔萊Nutrilite維他命及營養補充品保持健康??

今次介紹嘅紐崔萊產品,分別係紐崔萊Nutrilite Double X維他命多寶營養片, 同埋紐崔萊奧米加三脂肪酸, 想知成份好唔好? 一齊睇落去啦!

 

兩款Nutrilite紐崔萊產品都可以幫大家補充日常飲食營養不足。紐崔萊Nutrilite Double X維他命來自紐崔萊有機農場? 由種子到成品嘅9大製作流程都在紐崔萊一站式追蹤網站,網站亦都有實時直播, 好少香港營養補充品有咁高透明度披露產品製作流程, 好彩Nutrilite有咁高透明度, 品質好唔好一眼就見到, 可以確保紐崔萊嘅產品純淨、安全、有效。

?紐崔萊Nutrilite:奧米加三脂肪酸好唔好?

Nutrilite Omega 3嚴選自挪威及秘魯無污染海域的鮭魚、鯖魚、沙丁魚及鯷魚,紐崔萊72小時內會完成原粒魚油丸嘅製作工序,確保魚油保持喺最新鮮嘅狀態。紐崔萊奧米加三脂肪酸含豐富EPA及DHA,正正係美國心臟協會指出有效促進心臟健康嘅人體必需營養之一,一粒Omega 3就有咁好嘅成份,岩晒忙碌嘅香港人。

 

?紐崔萊:Double X多寶維他命營養片好唔好?

紐崔萊多寶維他命營養片有12種維他命、10種礦物質,同埋21種植物營養素,有齊全面營養,仲結合左薑黃、迷迭香、洋蔥等植物營養素萃取物。Double X多寶維他命亦都有均衡嘅5色植物營養素,可以補充返日常飲食嘅營養不足。大家覺得Nutrilite個盒好唔好呢? Nutrilite嘅長盒包裝,可以一次過放齊各種營養片,真係好方便呀。

 

✴️詳情可到 nutrilitetraceability.hk/ 了解更多

About Post Author

Leave a Reply