脫疣初體驗 一次過將疣脫光光

大家有無試過做Facial,成日都比美容師話「咦?你有疣呀!」。首先攪清楚先,疣係皮膚上生的粒粒之一,佢同油脂粒唔同,唔會吱到污糟野出嚟,主要係因HPV病毒。雖然D粒粒唔痛,但始終有傳染的風險,所以都建議大家的起心肝脫咗佢啦。

今次我去咗位於銅鑼灣的美容院做激光脫疣療程,上去登記後會有個簡單的皮膚分析,去返皮膚的瑕疵同埋D疣同墨有幾深,去預計返療程的所需次數。

我自己兩邊面都有疣,而頸就主要係晒左邊,分析完就可以入房敷麻醉膏。間房光猛舒服,而且唔會有壓迫感。

敷麻醉係要令表皮的位置係一陣做療程更舒適,大約30分鐘到就會有少少麻痹的感覺,呢個時候亦準備做療程了。

脫疣療程係用CO2 Laser 二氧化碳激光做,做的時候比起打Pico更舒適 (其實敷了麻膏都無咩感覺)。治療的時候,治療師好細心,轉吓眼就做完。

療程即時效果

脫完疣會有少少紅,不過係正常的。D痂係第二日明顯好多,等到大約5-7日到就會自己甩架啦,大家記住唔好多手,如果唔係有機會會留疤架!

療程後第二日

一個星期就變靚晒,面上變返滑溜溜!雖然有朋友話要成個星期等佢自動甩痂,不過宜家口罩常跟身,所以宜家更加要脫定先!(笑)

如果大家都有興趣知多少少,可以去Glow Plus的Facebook查詢( www.facebook.com/glowplushk)或者直接WhatsApp 6374-8356。

Glow Plus Medic Skin Centre
銅鑼灣耀華街25號丹納中心14樓A室

———————————————————————
雖然療程由Glow Plus提供,但我真係鍾意呢個Treatment先會打以上的分享哦!
| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

About Post Author

Leave a Reply