草姬新產品❤️鐵紅素

踏進冬季對我來說真是又愛又恨?雖然可以著大褸同Boots??不過呢啲時候我嘅手手腳腳一定凍過正常人好多!朋友同事見到都會話我使唔使著咁厚衫?

其實手腳冰冷係血氣唔夠除左補血之外仲需要補鐵 #草姬鐵紅素 就是易吸收不便秘嘅配方?

一包有齊晒吸鐵補血營養,包括瑞士葉酸、維生素(C、B6、B12)及 美國專利鐵 (複合甘氨酸亞鐵Ferrochel) 比一般鐵丸易吸收3.7倍。有埋中式成分(紅景天、刺五加同黑棗)幫身體行氣活血到全身。

味道係桂圓味✨粉劑沖水飲就搞掂,而且飲落無鐵繡味,飲咗鐵紅素之後面色比先前紅潤咗而且M痛少左添吖❤️萬寧、草姬會、草姬門市均有售賣?

產品資訊?herbs.hk/product/irontonic/

@herbsg 

#M痛 #產後 #經痛 #補鐵 #面青 #脫髮 #補血 #產後脫髮 #產後補血 #草姬鐵紅素 #鐵紅素 

About Post Author

Leave a Reply