虎標「頸肩舒」令你肩頸痠痛OUT

自從廉航這窮遊人士恩物出現後?,我就經常去旅行✈, 去旅行總係想去到盡, 想慳錢亦想慳假?。 但大家知廉航什費偏貴??, 我唯有背包旅行hand carry ?, 但經常孭重重既背包? / 拎單反相鏡?,令到我每晚都肩頸痠痛?

最近好友介紹我用??♀虎標「頸肩舒」, 有效舒緩肩頸酸痛, 乳膏快速滲透, 不油不笠, 最重要沒有濃烈的藥味??, 反而有陣陣嘅薰衣草涼浸浸舒壓香味 ,用完第二朝好relax,依家已經成為我嘅旅行良伴?

 

 

?買任何2件虎標頸肩舒或虎標頸肩舒(特強配方)
送菠蘿油妹妹行李帶1件 bit.ly/2QzOQnF
?活動日期:2019年11月29日至2020年1月2日
?銷售地點:屈臣氏、莎莎及指定卡萊美(Colourmix)分店 及 HKTV Mall 

 

 

*行李帶數量有限,送完即止

 

Tiger Balm HK

#虎標 #頸肩舒 #紓緩肩頸酸痛 #不油膩 #鬆一鬆 #紓壓香氣 #薰衣草鎮靜

——————————————

免責聲明:

**本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。

如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

———————————————

 

歡迎合作。試用產品。試食。出席活動。

#Foodie ? #Beauty ? #lifestyle ?


Email : ivyivy1120@yahoo.com

 

 

Facebook  / Instagram / Blog   / 小紅書

Girlabhk / She.com  / 

Beauty Exchange / Ulifestyle  

Openrice / Tripadvisor

 

About Post Author

Leave a Reply