近乎完美既粉底液 | Loreal Infallible 24H

超正! 超正! 性價比超高既粉底液! 我講緊既系Loreal Infallible 24H Fresh Water Foundation!

我一向鍾意試新野,睇完好多美容blog既comment都一致好評,於是就買左枝黎試下。

我連續試左3日,我都好驚嘆呢支粉底液既quality,我覺得可以媲美Giorgio Armani 。

Loreal Infallible 好易推開,coverage亦夠,最正系佢吾易脱妝,真系可以做到 long wear。我由早上9時上妝,到放工晚上8小時(11個小時),無溶妝之餘,粉底的顔色都無變色! (我既皮膚好易岀油,放工既時候鼻上的位置只岀左少少油)。試驗既其中一日我去左做運動,最驚訝系呢枝粉底真心可以做到防水防油!

吾好以為佢好貴,佢只系賣HK$149,系米CP值超高呢!

我唯一要挑剔的是上完粉後,鼻子看上去不太平滑,要花多啲時間掃平 (我已試用化妝掃,不同質地既化妝粉撲,效果都系差不多),但過左半小時後就無事啦。

#Loreal

#Infallible

#LongWear24H

#一個字正

#防水防汗不脱妝

About Post Author

2 Comments

Leave a Reply