通淋巴唔一定痛? 2 步無痛養生療程

疫情令我要成日留係屋企,唔止食多了外賣,仲少了運動,攪到我開始肥腫難分。美容院啱啱開返,當然即刻去通下淋巴、減下肥。

今次去到旺角Cupid Beauty試了「中日合壁」的養身療程,呢個療程真係好啱我呢D日忙夜忙,仲成日飲凍野的人(笑)。

Dr. Hand磁穴瘦身經絡療程 利用了中醫穴位及經絡原理,再融合了日本YAMAN的生物微電流 + 磁能去改善循環。原理就是淋巴通了,身體就自然唔會又腫又肥,仲可以舒緩身體痛症添~

去到Cupid Beauty ,職員即刻為我量體溫、全身上下噴上消毒噴霧,最後填埋健康申報表就可以開始美容療程!

第一步,填好個人資料之後就同美容顧問會面,美容顧問會有個簡單的療程諮詢,了解我想改善的地方,然後再介紹相關療程給我,而且顧問仲會好細心地講解療程內容,例如:療程流程、主要功效及相關儀器認證等等,令我對療程大大地增加信心。

療程前,治療師都會先幫我量度身高、體重、當日的脂肪同代謝的速度,最後會跟據以上數據去調較適合我的Program,以達致療程最佳效果。 (所以每個人的療程的度數都會有D唔同架!)。

療程會分為兩個Step:

Step1: 治療師會先消毒雙手及療程的用具,再戴上「無痛摵脂能量手套」幫我按壓穴位。而因為有微電流通過,所以在過程中會感覺到有微微的震動,感覺好有趣。治療師的摵脂手勢亦啱啱好,唔痛之餘感覺仲似按緊Body,如果個日累D真係會舒服到訓著架!呢個步驟主要係軟化脂肪,同時增強新陳代謝。

做完右邊的肚,唔只摸落去無咁谷,就連膚色都變好了。

Step2:治療師就會用一個「磁穴鬆筋棒」幫我重點改善淋巴較阻塞的位置,加強血氣流動。治療師按完一輪,發現我的胃部比較差,而且子宮較寒,所以幫我加強改善呢兩個位置的血氣,從而改善身體狀況。

做完成個療程,個肚仔無咁谷,而且條腰的線條改善了不少 (雖然仲有好大的改善空間),做完個人感覺好似輕咗,好開心呀!最後治療師仲話我知,其實儀器仲可以幫我計算到呢一次療程所減去的卡路里,真係瞓住都可以瘦,我減了70卡路里。

美容院位於旺角,非常方便 (地鐵站行10分鐘內就到)。Cupid Beauty 擁有多個店舖認證ISO 9001,ISO 10002,QBSS,Q Beauty,而且所有儀器都有國際認證,自然令我做得安心又放心!重點係可以單次收費,買套票又有30日冷靜期,自然唔洗怕。如果你都有興趣,可以去Cupid Beauty Facebook專頁或者聯絡美容院問多少少資料,自己又適唔適合做等等,下次如果你係個到見到我,都可以同我Say聲Hi (笑),真心推介,非黑店美容院之選。

Cupid Beauty
旺角彌敦道573號富運商業中心14樓全層

@Cupid Beauty – Hong Kong @cupidbeauty.hk
Facebook專頁:www.facebook.com/CupidBeautyHK
Instagram: www.instagram.com/cupidbeauty.hk

———————————————————————————————————-
雖然療程由Cupid Beauty提供,但我真係鍾意呢個Treatment先會打以上的分享哦!
| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

About Post Author

Leave a Reply