重現飽滿的肌膚,就係咁簡單

已經是中女的我,肌膚的膠原蛋白會逐漸流失,最近照鏡開始發現額頭已經冇以前咁飽滿 ,虎紋亦都開始明顯了

身邊嘅朋友知我貪靚,所以就介紹我去了<TingHouseBeauty Clinic><Prostrolane B Series 科研胜肽Natural B 膠原肽針 >療程。

< TingHouseBeauty Clinic>環境舒適,地方大,有不同美容療程可供選擇,休息室光猛企理,更有生果和養生茶及小食供應。



言歸正傳先, 第一次做針劑療程,當然要向醫生了解下,<Prostrolane B Series 科研胜肽Natural B 膠原肽針 >,針劑自帶的透明質酸,把專門針對皮膚修復的胜肽注射入皮膚真皮層後,以漸進式刺激膠原自生,活化皮膚細胞 ,促進膠原蛋白增生,從而改善肌膚,緊緻肌膚,令皮膚回復飽滿又有彈性,所以就算用手摸非常幼滑,沒有硬膠的感覺

除了可以改善肌膚外,更可以抗衰老和去皺,如像我一樣想改善虎紋,亦可撫平淚溝,改善眼紋和提升蘋果肌。效果可以維持約一年左右,因應每個人嘅情況可能略有不同。 


聽完醫生講解,就開始療程。首先會先替我要注射的位置消毒,醫生混入麻藥入針劑後,就開始注射,初頭我怕會好痛,幸好醫生手勢純熟,沒有痛楚的感覺,全個過程大約半小時左右,針口很細小,差不多見不到,又沒有腫,就算即刻化妝去街都冇問題。

完成了一個療程後(一個療程兩次,兩星期一次),效果即時見到之餘,夠自然,額頭變返飽滿,虎紋位減淡,肌膚水潤,有光澤,年輕曬,自信曬,證明靚係唔可以懶㗎。

<TingHouseBeauty Clinic>

地址:銅鑼灣軒尼詩道489 銅鑼灣廣場一期181802-05

About Post Author

Leave a Reply