響應粉紅10月 | Shop for PINK

Shop For PINK
響應粉紅10月

每年10月係「國際關注乳癌月」,好多機構都會以粉紅作為主題顏色,推廣關注乳癌的資訊,所以又稱「粉紅十月」。

 

re:Beauté 10月愛心活動

 

大家分享下健康小Tips,re:Beauté就會將每個留言轉為捐款至香港乳癌基金會,支持有需要的姐妹。大家都快啲留言支持下啦。

           立即留言

 

除左關注乳癌資訊,我地都特別揀左粉紅色既面膜同精華,等大家可以身體力行支持粉紅10月

 

Be Your Own Kind Of Beauty

封建国家规划.gif

 

 Beaute2 潤肌抗皺面膜

經過多次拜訪創辦人Ling,我地終於都成功將Beaute2既面膜係我地eShop上架。點解千辛萬苦,我地都要說服Ling將佢既心血結晶放係我地eShop,等我地帶俾咁多位re:members (re:Beauté既用家)呢?

 

Beaute2係香港本土自主研發既面膜品牌。「香港女士美肌定制化」係品牌初心同品牌理念。創辦人Ling有感市面上既面膜一般只強調品牌效應,而成份卻沒有因應香港女士既需求而調配。因此,她利用多年為美容品牌調配高效美容產品的經驗,並因應香港女士的皮膚特質(易缺水,易紅,易敏感)而調配出Beaute2面膜系列。一個專為我地愛靚一族而專業調配既本土品牌,我搵唔到理由唔入手囉 · · ·

 

Beaute2 潤肌抗皺面膜

燕窩提取物

 

 

BUY NOW

 

 

Balea 緊緻提昇精華膠囊
Balea 深層清潔去角質面膜

 

Balea係第一隻我地自己去德國入返黎既牌子。其實唔講唔知,德國既化學工程係世界響噹噹,好多產品既Lab Test都會送去德國做化驗。所以德國既藥妝功能性好強。至於咁多隻德國牌子,我地幾個founders都一致鍾情Balea平民既價錢,公主既享受。

 

因為Balea主張使用天然成分,不含麩質,不含酒精,不含鋁,不含染料,不含防腐劑,不含納米顆粒,不含對羥基苯甲酸酯,不含香料。真正俾到肌膚無負擔既天然護膚品。

   緊緻提昇精華膠囊                     深層清潔去角質面膜

         

 

T.P.O Line Friends 水潤保濕戀愛面膜

 

作為外貌協會會長,我相信有唔少re:members  (re:Beauté既用家) 都係會員既其中一份子。T.P.O 為韓國面膜的品牌,主打Line Friends 卡通公仔系列。成份多採用天然水果提取物如蘋果,奇異果,葡萄等帶來天然保濕成份。面膜亦含有金縷梅萃取液,有抗發炎及鎮靜敏感肌膚功效。嗱,咪話會長成日私自收埋好野,唔同大家分享啦。

水潤保濕
戀愛面膜
高效保濕
天然水果成份
金鏤梅
BUY NOW

 

 

 

      
Pink_2.jpg

 

女生們,別做誰的公主

只做自己的女皇

 

re:Beauté既成立希望為各位女生帶來一個平台俾大家吸收最新美容知識,互相分享同交流。我地亦為大家搜羅全球好用又安全既面膜同精華,等大家安坐家中,做自己的女皇。

 

馬上登入

 

Images source: Pinterest

About Post Author

Leave a Reply