?健康嘅習慣就係五青習慣

#附折扣卷

@herbStandardHK

最近都困在家吃氣炸食品,係就係好方便不過真係好熱氣!餐餐都係炸同炸同炸!?菜都唔多條!攪到成家人都好熱氣呀!?

好在最近入手了?「五青習慣」的五青汁和五青丸?,隨時隨地幫我補充膳食纖維,仲去濕清熱氣!??



「五青習慣」五青汁台灣製造,一盒有12包裝,這款supplements真的很適合我同屋企人,一日一包就可以滿足一整天嘅需要了!當中糅合五種青蔬?包括有機苦瓜?野芹菜?青椒?青瓜?及青蘋果?,再濃縮萃取技術製成,100%保留有效成分,加強清腸能力仲會幫助去濕!再加入天然的蘆薈精華和綠茶萃取,有助改善酸性的體質,排清宿便、排毒,每日飲用可促進代謝循環,令人感覺輕盈又健康。

⭐️清宿便

⭐️清腸胃

⭐️清毒素

⭐️清油脂

⭐️清熱氣


每日將1包「五青汁」粉末倒入半杯開水(125ml),調勻即可飲用。建議早上或睡前空腹服用,大概8小時後便會有便意?

雖然佢個名叫做青汁,但係一啲都無草青味㗎,其實我係唔係好食苦瓜同芹菜架,飲落原來一啲都唔會苦或者有芹菜味,只會有青瓜同青蘋果味,甜甜地好容易入口!所以我哋一家大細都鍾意飲佢!?


就算夜晚食完熱氣食物,喉嚨開始有啲作怪,即時沖一包飲,好快就舒緩到㗎啦!而且當中嘅膳食纖維高,仲可以幫手清腸胃排毒素,夜晚飲完第二朝瞓醒就會好順暢地毫無保留地清晒啲便便!我鍾意佢完全唔會令我覺得肚痛或者好急嗰種,而係舒服而徹底地清左個肚腩❤️

飲咗一個星期,原本因為食得好多氣炸食物而生咗好多暗瘡同便秘都好番晒!好正呀!推介給大家喔??


如果大家唔鍾意沖劑可以考慮試丸劑,都好有效!同樣可以清宿便?減減腩! 
「五青習慣」五青丸,36粒丸裝同樣糅合五種青蔬,包括有機苦瓜、野芹菜、青椒、青瓜及青蘋果,再濃縮萃取技術製成,100%保留有效成分。功效和五青汁一樣㗎!丸裝就會比較方便隨身攜帶食用!

⭐️清宿便

⭐️清腸胃

⭐️清毒素

⭐️清油脂

⭐️清熱氣


 

每日服2-3粒「五青丸」,用300ml溫水送服。建議早上或睡前空腹服用,效果更佳!

有時會出街食飯,覺得太Heavy太油膩嘅時候,我都會食定兩三粒五青丸打底,因為五青丸會幫手清油脂,而且增加咗膳食纖維,自然就可以大大減低腸道吸收脂肪,加快代謝廢物,同時減低囤積脂肪機會!

現在我的家中常備?五青習慣?,成為我和家人的好習慣,自然輕鬆減腩,仲幫助抗三高添!❤️

想試嘅話依家係好機會啦!由今日至到2020年7月31號,去萬寧買五青習慣仲可以憑Coupon平$20 㗎!嗱嗱聲去入定貨啦?

Facebook

m.facebook.com/HerbStandardHK/

Instagram

instagram.com/herbstandardhk?igshid=brmg09w122nc

website

www.herbstandard.com.hk/hk/products/organic-pharm

#herbStandardHK #萬寧發售 #五青習慣 #五青汁 #清宿便 #清腸胃 #清毒素

#清油脂 #清熱氣 #五青丸 #減腩 #抗三高 #膳食纖維 


 ※是次產品/treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。 ***************************** 

●Follow me● 

Facebook page :www.facebook.com/Shadowcblog 

Instagram: instagram.com/shadowccheung 

Email:shareshadow@yaahoo.com.hk 

<google+> <youtube> <facebook><Beautyexchange><ublog><Blogspot> <sheblog> <girlssss> <The ztyle> <openrice> ***************************** 



About Post Author

Leave a Reply