BloomMe – Our Lesson Learnt

當知道有一美容平台結業,心裡說不出的難過。

呢場疫情令百業蕭條,首當其衝係美容 / 補習, 乃至任何與人接觸既行業,兔死狐悲,呢件事令我哋反思自己有無可以做得更好既空間。嚟緊既日子,類似情況只會更多,我地只能無奈接受?我地re:Beauté就係唔認命!!

作為一個網絡美容平台,我哋深信最優質既用戶體驗先係最大既價值。成立至今,最開頭都係幾個對美容有熱情既朋友,發展到今日,可以成為各美容界愛好者一個暢所欲言既平台,以互動既模式,分享扮靚心得,係我地最大得著。

re:Beauté 最初只抱住如何把大家最真實既用後感互相分享,發展至今,我哋期望可以用自己既專業知識繼續營運呢個網站。希望大家响呢個艱難既時期,即使宅响屋企,都唔好放棄自己,既然情況都已經係咁差,何不抱住一個潛龍勿用既心態,裝備好自己,喺呢場疫情過後,大家都能成為一個全新既自己,成為better me, even better than ever。

財政穩健、誠信、社會責任,永遠係我哋既先決考慮,正如美容係一生既功課,我哋絕對唔會操之為急。你既意見同分享,係我哋最好既禮物。

如你 / 你認識既親友或美容院,因為BloomMe呢件事受到影響,歡迎聯絡我哋,作為香港人,愛扮靚既我哋,會提供最大既協助,一齊走出呢個困境,我地唔好認命,re:Beauté會陪住大家成為better me!

About Post Author

Leave a Reply