M&A Eyelash | Bling Bling 眼 ✨✨

最近愛上做運動所以好吾想化妝,因為怕化住妝做運動會岀油岀汗,毛孔好易阻塞,跟住就爆石頭瘡??‍♀️??‍♀️

 

成日見公司有一位女同事皮膚好似素顏但又好似化左眼妝,好靚好精神。有一日終於忍吾住問下,原來佢做左日式睫毛!於是我都心思思去試下呢間好多明星都有推介既M&A Eyelash。

 

M&A Eyelash 既美睫師會先了解客人的需要,再檢視客人既眼型,再決定幫客人做既樣式,睫毛既長度等等,感覺好細心啊!

 

成個過程大概要1.5 小時,吾痛吾痕,M&A 聲稱自己系用防敏感既膠水,有別於其他品牌,所以比較安全。植完美睫後一般可keep 大概1個月左右。日式睫毛的特點系比較輕身,而且有層次感,所以效果比韓式睫毛更自然。

 

終完過左個多小時,我急不及待去照鏡,嘩嘩嘩,好靚呀??整個人精神左好多,好自然喎,好似化左個淡淡既眼妝,我勁滿意啊??宜家吾駛化妝都可以素顏上街啦??充滿魅力既Bling Bling 眼??✨✨✨

 

#M&A Eyelash

#日式睫毛

#好自然

#Bling Bling 有神

#吾化妝都可以岀街啦

 

 

 

 

About Post Author

1 Comment

Leave a Reply