OGANA CELL | 皮膚修復 daily skincare

ogana cell_brand.png
                           OGANA CELL
                     

STORY

故事

相信唔少人試過,皮膚有一般時間好易敏感,易紅,又或者爆瘡什至爛面。呢個時候就最怕搽cream,驚成份唔天然,又怕笠,越搽越差。但又驚有效時又造成皮膚依賴。總之有十萬樣驚啦 >.<
係呢個時候,俾我接觸到OGANA CELL嘅 Recovery Cream,如果有一排皮膚唔穩定,我一定拎返呢枝cream出黎搽。除左可以鎮靜皮膚,佢更加係痘痘肌福音,我叫佢做「白滑奶凍」Cream。就算係石頭瘡,搽兩三日,已經見到白頭,keep住搽多幾日,啲印仲淡得好快。白滑奶凍肌,輕易get~所以呢枝cream已經係我每月period唔少得嘅日霜同晚霜。
OGANA CELL
                     

 Made in Korea

 品牌的誕生

OGANA CELL主打高濃度胜肽護膚系列。由韓國皮膚美容診所院長Dr. Ogana創辦。OGANA係韓國江南既人氣明星店,韓星Clara, 朴貞雅, 嚴賢璟, 南琪愛及尹啓相等都係佢既顧客。
 
本來研發OGANA CELL係為左比佢既美容診所VIP使用,可以有效針對療程後速效修復,例如Laser,果酸換膚,彩光等等。由於保濕及修復肌膚效果卓越,高評價及大受歡迎,所以團隊更加投放資源,以革新科技及豐富臨床經驗反覆測試研發,使用比黃金還要昂貴的成分-超過10種胜肽, 製造及創立Ogana Cell高濃度胜肽護膚系列。可以深入肌底,令皮膚變得柔軟同平滑,修復肌膚。 

其實,院長Dr. Ogana真實心聲係,佢想研發一套護膚品係自己想用嘅。要成份天然,有效得黎又可以放心使用。因為佢要自己都用得過,先放心比佢嘅客人用。坦白講,院長皮膚靚過女仔架。
ogana cell_idol_李荷妮.png
ogana cell_idol_李清兒.png
OGANA CELL
                       

主要成份

胜肽

胜肽被稱為”接近於神領域的荷爾蒙物質”,是高機能性物質,粒子比蛋白質小,可深入滲透肌膚,幫助肌膚膠原蛋白和彈性蛋白生成,幫助改善肌膚的成分。 
高濃度胜肽,有助於改善彈性和滋潤肌膚。透過過改善皺紋和顯著的保濕效果,達到最佳的肌膚濕度和水油平衡。 改善皮膚彈性和皺紋效果超卓, 能提高膠原合成能力達150%。特別對於有問題如暗瘡粉刺、缺水、皺紋、黑色素或色班的肌膚,具有良好的修復,保濕和舒緩鎮靜能力。
ogana cell_set.JPG

1+1+1高濃度胜肽基本套裝 $580 (原價:$820)
每日肌膚都面對咁多污染同傷害,化妝,落妝,空氣同紫外線污染。久而久之,皮膚變得脆弱,再加上工作壓力,皮膚就會出各種狀況。市面上真係好少有針對修復既skincare solution。所以我地特登介紹俾大家,而家可以試下OGANA CELL套裝,由肌底修復,皮膚變得健康,好多問題都可自行修復。套裝包括︰
1) 高濃度胜肽透顏潔面乳

由超細纖維物質構成的Bio-Fiber™專利成分,可有效清除吸附在肌膚上的重金屬以及霧霾等超微細粉塵物质及顆粒。另一Bio-Shield™ 專利成分則可以有選擇性的吸附,並清除殘留在肌膚内的雜質、枯死细胞、以及各種污染物等對肌膚有害物質。同時,潔面後肌膚也沒有緊繃感,具卓越保濕及鎮靜舒緩功效。
2) 高濃度胜肽修復霜
適合所有肌膚,包括接受醫學美容療程後,特別對於有問題如暗瘡粉刺、缺水、皺紋、黑色素或色班、傷痕、凹凸不平、暗淡的肌膚,具有良好的修復和舒緩鎮靜能力,並能阻斷細菌的入侵和對肌膚有害物質滲透。 更有助於防止皮膚受潮氧化, 長期保持水分平衡,肌膚水凝飽滿。
3) 高濃度胜肽日麗提亮防曬霜 SPF50+ PA++++

完成低刺激測試,提供自然的皮膚調色修飾,無白濁現象。皮膚修復力、水潤感全面堤升,全方效完美地呵護肌膚同時阻擋紫外線
BUY NOW
[products ids=6625,6553]

About Post Author

Leave a Reply