re:Beauté | 每月愛心企劃

re:Beauté 除左想令每個人變靚啲,仲想令我地既世界變靚啲。你每投一票,re:Beauté會捐出一蚊。我地相信每一票都可以令世界變靚啲。

 

最近香港社會既動盪,令我地更加需要珍惜生命。大家一齊以生命影響生命。守護香港。所以我地專登揀左以下兩間機構俾大家選擇。分享愛,分享美。大家一齊投票啦。

1

香港聖約翰救護機構

始於1884 年服務香港市民。致力促進和鼓勵救護服務和所有人道及慈善工作,以拯救處於危難、受苦、患病及身處險境的人、並推展法團的座右銘:「為人類服務」。

www.stjohn.org.hk/zh

2

香港撒瑪利亞防止自殺會

成立的目的是要發揚人類善美的本質,以愛心、耐性及同情,建立人際間互助、互勉、互愛的精神。讓絕望、無助、有自殺意圖的人士,在有需要時可以找到聆聽者,訴說內心的痛苦和困擾。

www.sbhk.org.hk/

youtu.be/66KZ-aOVfSc

投票步驟

  •    post comment內留言,投票1號或2號你想re:Beauté捐款去邊間機構

1) 香港聖約翰救護機構

2) 香港撒瑪利亞防止自殺會

  •     你每投一票,re:Beauté會捐出港幣一元(上限十萬元)
  •     獲得最高票數既慈善機構,re:Beauté會捐出整體投票數量之金額

投票截止日期:2019.08.15

結果公佈日期:2019.09.01

About Post Author

Leave a Reply