Unique Beauty|試做去水腫嘅人體抽濕機~究竟好唔好?會唔會hard sell?睇落去就知啦~

 

早排係網上見到有人討論Unique Beauty嘅Thermal Dry人體抽濕機好唔好,見有人話試做完個人精神咗好多,所以就想去Unique Beauty試做。因為我個人濕氣重、易攰同瞓得唔好。係網上面見到人話Unique Beauty唔會hard sell,所以就來Unique Beauty試做Thermal Dry 人體抽濕機,睇下效果好唔好同係唔係真係唔會hard sell!

 

試做前,Unique Beauty職員會帶我入房換衫先。然後就開始試做,Unique Beauty按摩師會幫我按一按身,等身體Relax下。想知試做療程嘅效果好唔好,有無被hard sell?就繼續睇落去吧!

 

首先,Unique Beauty嘅按摩師幫我塗上按摩油,再用Unique Beauty嘅人體抽濕機開始係我背脊到碌下碌下,感覺好似拔罐咁但唔痛!Unique Beauty嘅按摩師話我試做咗一陣就成個背脊紅曬,證明我體內真係好多濕毒,試做完呢個療程可以幫助身體排毒濕。最後,按摩師仲幫我按摩咗一陣,真係舒筋活絡,成個人鬆曬!而試做過程中,Unique Beauty嘅按摩師都無hard sell過我,試做過程好舒服。

 

 

係Unique Beauty試做完,當晚真係好好瞓,唔會再覺得周身唔舒服!成身鬆曬!

好多朋友問我今次係Unique Beauty試做嘅Thermal Dry人體抽濕機效果好唔好。咁就等我介紹下我今次試做嘅依部機啦!Unique Beauty嘅Thermal Dry人體抽濕機係以負離子和紅外線相互溫熱作用下,加強身體嘅新陳代謝同增強免疫系統!韓國研發嘅Thermal Dry人體抽濕機可以輕鬆吸出體內濕氣!紅色嘅地方就係有濕氣毒素嘅位置,人體抽濕機把它吸出來,瞬間舒緩疲勞。Unique Beauty Thermal Dry人體抽濕機更有助驅除濕氣溫經散寒、改善睡眠和除水腫。

 

針對不同部位,有不同功效:

肩頸:舒緩酸痛、肩周炎、頸椎問題

手臂:消除疲勞,減低誘發關節炎

背部:除濕氣,改善睡眠質素

腿部:除水腫,改善酸軟乏力

  

Unique Beauty (www.facebook.com/UniqueBeautyHK/)

尖沙咀店

地址:尖沙咀漢口道28號亞太中心10樓1010-12室 (港鐵C1)

電話:2369 0399

 

銅鑼灣店

地址:銅鑼灣渣甸街54-58號富盛商業大廈22樓 (港鐵F1出口)

電話:2576 7711

About Post Author

Leave a Reply