Velocity | Aquabike Studio

大家有無聽過水療單車? 早近系IG 見到Velocity 做緊首次體驗,所以今日去左體驗一下。

Velocity 位於銅鑼灣的霎東街,系Times Square 後面,位置很方便,一啲都吾難搵。

一上到studio ,服務員就遞上一份問卷,了解下我身體既狀況。跟住服務員就帶我到更衣室更衣。事前Velocity 的服務員已經温馨提示我要帶泳衣。換好衫後就開始Aquabike 啦。

Aquabike 貌似一個高身的浴缸,有26個水療按摩式噴頭。坐入去之後,服務員就幫我選擇今次運動既program (第一次試揀左個一般難度…..哈哈??) ,開埋個水療按摩之後就開始踩單車。

老實說,初初下水既時候感覺水很凍,但系踩左幾分鐘後整個人已經好熱。

Velocity 有6 個獨立艙放置6部Aquabike,私隱度很高。服務員重話Aquabike 可以加速新陳代謝,加上水的阻力,可以有效收hip,大腿及小腿,減退水腫同橙皮紋。而且Aquabike 有26個按摩噴頭,不停按摩身體放鬆肌肉,很適合一些之前関節受過傷,吾太適合陸上運動既女士。

終於完成左30分鐘既biking,中段系有少少辛苦(因為resistance因應exercise program調高左),但整體感覺好好,就好似完成左30分鐘跑步一樣。

 

我最鍾意Aquabike 既地方系佢好方便,我只系需要帶一套泳衣 (不用帶運動衫,不用帶波鞋,不用帶sports 既 underwear),輕輕鬆鬆就可以做運動,做完Aquabike之後又有bathing room可沖涼。一個鐘頭內就做完,lunch time 去做Aquabike都絶對夠時間! 

 

#Velocity

#Aquabike

#香港首間來自法國既水療單車

#一個字正

#落住雨都可以keep住運動

#適合做完運動怕成身汗既你

#做完Aquabike都吾驚溶妝




About Post Author

2 Comments

Leave a Reply