Y2 Beauty Pro皇牌?補水+排毒【 日本深層肌底排鉛面部護理】

秋冬天氣特別乾燥

令我肌膚經常缺水?

最近仲發覺自己膚色變得暗啞無光,膚色又唔均勻添?,當然即刻搵下適合嘅美容療程為自己肌膚急救啦?

無意間俾我留意到

【Y2 Beauty Pro】嘅皇牌療程?

【 日本深層肌底排鉛面部護理】

一見到療程係使用日本??首創排鉛精華已經吸引咗我去試做啦?

咁到底排鉛係咩意思呢?

就係為我哋嘅皮膚嚟一次深層嘅清潔,將化妝品中殘留喺肌膚嘅鉛、重金屬等有害物質帶走。所以對於長期需要化妝嘅我嚟講,最適合不過?

美容師親切友善,先了解我皮膚狀況,又向我詳細講解療程,而當中會使用到嘅無針水光槍只係會有好輕微感覺,亦無修復期。同我建立良好溝通先正式開始,所以我就可以放心享受療程?

我發現肌底排鉛精華真係有效幫我將肌膚上嘅毒素帶走,即時感覺到皮膚更薄、更透氣之餘,仲帶嚟乾淨感。?化妝棉上所見到嘅就係肌膚暗藏嘅有害物啦!?

而無針水光注入就如美容師所講只有輕微感覺,唔會刺激皮膚,敏感肌都適合架!

整個療程完結後,效果更為顯著效果。注入添加咗透明質酸嘅精華,令我皮膚望落即時變得飽滿白淨?‍♀️。肌膚飲飽水,當然變得水潤,光澤透亮啦?!一個療程就可以為我解決肌膚多種問題,補水?、排毒、趕走暗啞,肌膚柔軟彈滑感?

皮膚回復健康乾淨左,之後用任何護膚品,肌膚都自然更快更容易吸收啦?。定期為皮膚排鉛、排毒素真係好重要❗️

有興趣嘅朋友可以到

IG@y2beautypro

FB@Y2 Beauty PRO了解更多

? 尖沙咀廣東道120號海威商業中心12A

#y2beautypro #排鉛 #恬淨水 #排毒

Y2 Beauty PRO

 

About Post Author

Leave a Reply